Bestille overnatting, turer og utstyr på Rondvassbu

Bestill gjerne ditt opphold via hyttebestilling.dnt eller ta kontakt med oss på e-post eller telefon.

Bestill overnatting

For å bestille seng/rom med fullpensjon benytte DNT sin online booking.

På Rondvassbu tilbyr vi overnatting på tosengsrom, firesengsrom og sovesal. Enten bruker du egen lakenpose og putevar, eller så kan du leie sengetøy (med håndkle) hos oss. Det er også mulig å sette opp telt på anviste plasser.

Hyttebestilling.dnt.no

Bestilling av utstyr og påmelding til turer/kurs

For å melde deg på kurs, tur eller annen aktivitet må du sende e-post til rondvassbu@dnt.no.

Når du sender en forespørsel på en av våre turer/kurs får du tilbake et informsjonsskjema om våre turer som du fyller ut. Når du returnerer dette skjemaet til oss får du tilbake en bekreftelse fra oss både på kurspåmelding og opphold.

Det skal lønne seg å være medlem

Er du DNT medlem får du rabatt på både overnatting og mat.

Skal du overnatte i mer enn 2 døgn, vil du spare inn igjen medlemskapet. Samtidig støtter du DNTs arbeid med tilrettelegging for turer og gode opplevelser i fjellet.

Som medlem i DNT får du blant annet medlemspris på DNTs 550 hytter, rabatt på friluftsutstyr og på DNT-turer. Du støtter vårt arbeid med å merke og rydde stier i Marka og på fjellet og drifte DNT-hyttene.

Bli DNT Medlem

Avbestilling

Avbestillingsregler:

• Ved avbestilling 8 dager før ankomst gis det full refusjon av oppholdet, minus et adm gebyr på 300 kr.
    • (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles torsdag uka før innen kl. 23:59)
  • Ved avbestilling 0-7 dager før ankomst gis det ingen refusjon av oppholdet.

Vi minner om at det er mulig å komme til hytta uten å bestille opphold på forhånd.

Avbestillingsregler gjelder uavhengig av vær, føre og sykdom.

For grupper og bedrifter gjelder egne vilkår.

For fellesturer/ kurs og arrangement gjelder andre vilkår.

Avbestillinger tas direkte med hytta